DRAKIÁDA

02.10.2016 21:40

Blíží se konec září. Prý má být poslední teplý týden. Tato informace rozhodla. V pátek 30.9. jdeme pouštět draky. Jako obvykle vyrážíme po první vyučovací hodině a naším cílem je louka před Chmelištěm. Sluníčko krásně hřeje, ale moc nefouká. Draci krásně létají. Kupodivu jim stačí i lehký větřík.Na nebi se prohánějí různobarevné příšerky, pestří motýli, netopýři,.....

Postřehy a názory dětí :

,,Strašně jsem se těšila. Dočkala jsem se. Konečně jsme vybalili draky. A už lítali, ale někdy se zašmodrchali..." Nela Poláčková(4.roč.)

,,Na drakiádě se mi moc nelíbilo,protože jsem ztratila tyčku od draka.A proto mi asi moc nelítal. Pak Pavlínka pouštela draka a Mátˇa neviděl provázek. Zakopnul. a byl z toho chumel provázků svázaných k sobě. Mátˇa to zkusil rozvázat, ale nešlo to. Tak dal svůj provázek Pavlínce...Simča Šmídová(4:roč.)

,,Moc se mi to líbilo. Drak mi lítal. Přišla za mnou mamka s Kristýnkou... Jrka Netík(4.roč.)

,,Drakiáda se mi nelíbila,protože mi nelítal drak. Ale našel jsem na louce náramek z gumiček. S klukama jsme běhali po louce...Adam Veverka(4.roč.)

,,Drakiáda se mi líbila. Drak mi lítal celou dobu. Paní učitelka mě chválila, že mi drak lítá dobře. Byl jsem z toho běhání celý zpocený. Draka jsem pojmenoval Bonifác.Na konci jsme se fotili i s draky. Byla to paráda... Jakub Touc(4.roč.)

                                                                                                                                                                            učitelky a děti I.stupně ZŠ Dobré